czwartek, 7 sierpnia 2008

Oczyszczanie z kwasu moczowego

Wypróbowałem ten sposób trzy tygodnie temu.
Rezultaty były widoczne już po kilku dniach.

Do oczyszczenia organizmu z kwasu moczowego będziemy potrzebować tylko świeży sok z cytryny.

Ten program oczyszczania można zastosować w następujących chorobach:

  • osteoporoza
  • podagra
  • chroniczny reumatyzm
  • kamienie żółciowe
  • kamienie nerkowe
  • anemia
  • dna moczanowe
  • cukrzyca
  • nadwaga
  • nadciśnienie
  • choroby wątroby
  • profilaktycznie w chorobach infekcyjnych, grypie i przeziębieniom

Kuracja profilaktyczna trwa 10 dni. W tym czasie musimy wypić sok z 30 cytryn(!)

Z początku obawiałem się wypicia takich ilości czystego soku, biorąc pod uwagę, ze jest on niesamowicie kwaśny. teraz mogę napisać, że podczas przeprowadzania całej kuracji nie odczułem, żadnych niedogodności. Poprawiła mi się gastryka i lepiej się czułem.

Sok piłem 20 minut przed lub godzinę po jedzeniu (nie podczas posiłku), całą przygotowaną porcję jednorazowo.

Pierwszego dnia wypijamy sok z jednej cytryny, w drugi z dwóch itd. Z dnia na dzień zwiększamy ilość o 1cytrynę aż dnia piątego. W dniu piątym powinniśmy wypić sok z pięciu cytryn, tak samo w dniu szóstym. W siódmym dniu z 4, ósmym z 3, dziewiątym z 2, w dziesiątym z jednej.

Sok należy wypić świeży, czysty, bez dodatków. Jeśli ktoś nie da rady może go trochę osłodzić miodem.

Ja w piątym dniu zacząłem pić sok przez słomkę... wydawał się mniej kwaśny i wypijało się go szybciej.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ale badałeś sobie kwas we krwi czy tylko tak uważasz, że pomógł.

Anonimowy pisze...

o Dżisus ! średniowiecze ?

Anonimowy pisze...

sam poziom we krwi to jedna prawda, ale ten odłożony w tkankach, skrystalizowany (też niebezpieczny) nie daje się oznaczyć i to jest dopiero bomba.
Nowoczesność